انتقال آمریکا - اسرائیل - ترکیـه

کلـــــــید داران بهشت


پایگاه اطلاع رسانی گروه هنری کلید داران بهشت ارومیه

مطالب سايت

آمریکا - اسرائیل - ترکیـه

توسط:  | در: چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, | موضوع:<-PostCategory->

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، "بسام حسین" سازمان دهنده جریان چهارم مخالفان سوریه اذعان کرد حاضران در نشست دوحه فاقد هر گونه تجربه مدیریتی بودند به طوری که حتی قادر به اداره یک غذاخوری یا هتل نیستند چه برسد به یک سرزمین! 
وی افزود: بهتر بود نشست دوحه به نشست آمریکا-صهیونیسم-ترکیه نامگذاری می شد، ما به حاضران در نشست دوحه و کسانی که برای پر کردن جیب خود از صندوق کمک های مالی و بازاریابی جنایات خود در سوریه، گرد هم می آیند صراحتا اعلام می کنیم متأسفانه امثال شما صرفا مهرهای آزمایشی مراکز غربی هستید که برای اعمال توطئه هایی در سوریه به کار گرفته شده اید. 
وی اذعان کرد که دغدغه مخالفان خارجی سوریه که غالب آنان تربیت شده مؤسسات سیاسی غرب هستند صرفا قدرت و سرمایه است، برای آنان انسجام و وحدت و یا مصالح ملت سوریه مطرح نیست. بسام حسین تصریح کرد که "رقص در خون" تنها کاری است که مخالفان خارجی به خوبی انجام می دهند، آنان جز کشتار هیچ تخصص سیاسی، مالی، اقتصادی، و حتی فنی ندارند. 
وی اضافه کرد که با توجه به آشنایی که با سیاست های آمریکایی دارد می دانست نشست دوحه جز شکست حاصلی نخواهد داشت، بسام طرح مارکسیستی و لائیک "جورج صبرا" را نیز به درد نخور توصیف کرد و همین تفکر را مسؤول بخش اعظم جنایات و خونریزی های سوریه دانست. وی ابراز امیدواری کرد که طرح داخلی "سوریه واحد" بتواند راه بر جنایت و جایتکاران ببندد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: